Bij een alarm in of aan uw zorginstelling, uw kantoor, uw loods of opslagterrein, uw bedrijfspand, uw woning, het overheidsgebouw of schoolgebouw zijn wij uw partner. De mobiele surveillant is degene die uw locatie inspecteert. Dus ook wanneer het loos alarm (b)lijkt te zijn is een daadwerkelijke ronde uiterst belangrijk. De vormen van alarm zijn uiterst divers, niet alleen de melding van een vermeende inbraak geldt als een alarm, maar ook een brandmelding, een melding van waterlekkage of de melding van het uitvallen van apparatuur kunnen leiden tot de inzet van een mobiele surveillant. U kunt rustig blijven waar u bent. In geval van loos of terecht alarm lossen wij het op binnen de kaders van de, met u vooraf, gemaakte afspraken. Bij uiterste noodzaak stemmen wij bepaalde maatregelen met u af.
Snel klinkt snel, maar de inzet van de surveillant is altijd zorgvuldig en binnen de kaders van de geldende wet- en regelgeving. Dat geldt ook voor het inspecteren van de locatie bij een alarmmelding of indien de surveillant in het pand optreedt. Hiervoor zijn strenge richtlijnen en weet de surveillant precies wat zij/hij moet doen.
Wij werken met een aangewezen contactpersoon binnen H&H. Zodoende weet u precies wie van uw situatie op de hoogte is. Uw contactpersoon bespreekt met u alle ‘ins and outs’, uw vragen, behoefte en de situatie in het pand worden meegenomen in de instructie en de richtlijnen waarmee onze surveillanten werken. Wijzigingen in uw situatie of behoefte bespreekt u met uw contactpersoon. Vooraf is er dus een blauwdruk van alles wat van belang is in uw situatie en weet u precies waar u aan toe bent.
Dan start de dienstverlening van de surveillant die vallen onder H&H Security. Wanneer het alarm in uw pand een signaal afgeeft of wanneer het alarm afgaat zet de meldkamer dit alarm om naar een actie van de surveillant. In opdracht gaat een surveillant van H&H Security, die volledig is opgeleid en uitgerust, naar uw pand en inspecteert de buitenzijde. Wanneer hij niets opvallends constateert gaat hij naar binnen, schakelt het alarm uit en inspecteert of er binnen opvallende zaken zijn.
Als dat niet het geval is reset hij het alarm, schakelt in en inspecteert de goede werking van de installatie. U ontvangt, per e-mail, een melding van het alarm en bezoek. Indien gewenst zijn periodieke rapportages ook mogelijk.
Wij monitoren eventuele ‘valse’ alarmmeldingen en adviseren u daarover. Zodoende voorkomen wij extra onnodige kosten.
Samenwerking met de politie, zowel vanuit de meldkamer als door de surveillant, zijn meer dan standaard bij H&H Security. Informatieoverdracht naar de overheid maakt deel uit van ons servicepakket, alle activiteiten melden wij bij de politie aan. Deze handelswijze is een vereiste vanuit de geldende wet- en regelgeving.
Kortom, laat u verrassen door onze dienstverlening op het gebied van alarmopvolging. Uw veiligheid en waarde in vertrouwde handen bij H&H Security.
Meldingen komen direct binnen in onze gecertificeerde meldkamer waarna wij overgaan tot gepaste actie.
Elk vraagstuk over beveiliging is uniek en vraagt om maatwerk. Ook dat van u! Daarom brengen we vooraf eerst vrijblijvend en kosteloos de situatie en uw wensen in kaart.
Wat is voor u belangrijk? Wat is haalbaar? Waar voelt u zich comfortabel bij? We denken graag met u mee, geven advies, zeggen ook eerlijk als het niet kan en komen samen tot de juiste oplossing en maatregelen om uw veiligheid te garanderen.
Wat is voor uw beveiliging belangrijk? Wat is haalbaar? Om die twee vragen draait het. Want bij meedenken en adviseren hoort voor ons ook: gewoon zeggen als iets niet kan. Duidelijk verhaal toch?
En we voorzien u zo snel mogelijk van de gewenste informatie!
Wij zijn standvastig waar het moet, flexibel waar het kan. Benieuwd hoe wij u kunnen helpen?
Neem vrijblijvend contact met ons op!
H&H Security | ND 3547