Verras me!

Iedere 2 maanden vragen we bij één van onze klanten uitgebreid aandacht voor een thema om zo de veiligheid op hun campus te waarborgen.

Iemand verrassen hoort bij het leven

Althans, dat is onze aanname. De werkelijkheid is echter weerbarstiger. U kent vast ook mensen bij wie het woord “verrassen” niet in de vocabulaire voorkomt. Dat kan diverse redenen hebben, niet in de laatste plaats kunnen energie en creativiteit ontbreken waardoor een verrassing bedenken meer als een opgave voelt dan als een mooi en leuk moment.

Bij H&H zijn we wel van het verrassen van mensen. Die mensen kunnen net zo goed de klant of de organisatie van onze klant betreffen. En daar zijn die energie en creativiteit voor nodig. Kortom, een goede klantrelatie, nakomen van afspraken en proactieve benadering helpen mee aan de juiste energie. En die creativiteit? Dat is soms lastig in de traditionele wereld van security. Denk eens na? Hoe vaak bent u al verrast door uw leverancier?

Binnen H&H bedachten wij het concept van Themaweken op de locatie van één van onze klanten. Gedurende twee maanden, per thema, vragen we op allerlei manieren aandacht voor een bepaald item om zodoende continuïteit en veiligheid naar een hoger plan te tillen. Recent startten we met het thema “Verkeersveiligheid” voor de honderden bezoekers en werknemers die dagelijks op de locatie van de klant aanwezig zijn.

Heel eerlijk? Onze klant was verrast over deze afwijkende (en ook wel unieke) aanpak.

Voorbeeld van een poster, zichtbaar op verschillende plaatsen binnen de campus, om de maximumsnelheid te waarborgen.

Voor degenen waar het kwartje nog niet is gevallen, hieronder een verduidelijking uit het puzzelwoordenboek.

Verrassing

1) Attraktie 2) Iets nieuws 3) Onverwachte gebeurtenis 4) Overrompeling 5) Surprise 6) Verbazing 7) Verwondering


Wilt u ook verrast worden?

Vul het formulier in en we nemen contact met u op om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen!

Voor spoed aanvragen

Vlijmenstraat 11, 5036 SV
Tilburg